Selskaber på Stacy´s Diner

Vælg Danmarks vildeste diner som vært for dit næste selskab – For vi er mere end bare en restaurant!

Selskabspakker

Gælder fra 20 personer
For at gøre brug af vores selskabsmenuer, skal det aftales på forhånd på kontakt@stacysdiner.dk

Vi gør opmærksom på, at hele selskabet skal vælge samme burger og valget skal afgives på forhånd på mail

Level One
The Classic

School bus burger eller Cadillac-burger

Pomfritter (svarende til ½ kurv pr. person)

Blandede dips på bordene (svarende til ½ dip pr. person)

1stk. mellem sodavand

180 kr. Pr. person

Level Two
The Premium

Valgfri burger
(med undtagelse af monstertruck)

Pomfritter (svarende til ½ kurv pr. person)

Blandede dips på bordene (svarende til ½ dip pr. person)

1stk. mellem sodavand, mellem øl eller valgfri milkshake

200 kr. Pr. person

Level Three
The Supreme

APPETIZERS

Hotwings, kyllingestykker og løgringe (Svarende til 1,5 sideorder pr. person)

Blandede dips på bordene

HOVEDRET

Valgfri burger (med undtagelse af monstertruck)

Pomfritter

Blandede dips på bordene

Mellem sodavand, mellem øl eller valgfri milkshake

250 kr. Pr. person

Level Four
The All In

APPETIZERS

Hotwings, kyllingestykker og løgringe (Svarende til 1,5 sideorder pr. person)

Blandede dips på bordene

HOVEDRET

Valgfri burger (med undtagelse af monstertruck)

Pomfritter

Blandede dips på bordene

mellem sodavand, mellem øl eller valgfri milkshake

DESSERT

3 kugler is med flødeskum eller apple pie med flødeskum (tilkøb 1 kugle is, 10 kr.)

300 kr. Pr. person

Selskaber på Stacy´s Diner

Træd ind i en ægte amerikansk verden, hvor du bliver blæst bagover af begejstring.

Uanset om du planlægger en børnefødselsdag, en festlig polterabend, en hjertevarm babyshower eller et unikt firmaarrangement, står Stacy´s klar med de perfekte rammer. Vores dedikerede personale sørger for, at din begivenhed bliver en oplevelse ud over det sædvanlige. Vælg imellem vores fire selskabspakker med alt saftige burgers til milkshakes og lækre desserter. Danmarks vildeste diner skaber de perfekte rammer for både mindre og større selskaber, hvor vores unikke lokaler og vilde atmosfære sikrer, at dine gæster oplever noget helt særligt.

Tag kontakt – og lad os tage hånd om detaljerne, så du kan fokusere på at nyde dagen med familie, venner eller kollegaer.

Praktisk information

Hold børnefødselsdag hos Stacy´s

Det er super nemt for dig at holde børnefødselsdag hos Stacy´s i Køge, Næstved og på Østerbro. Vi tager os af alt det praktiske; vi klarer madlavningen, oprydningen og opvasken. I skal bare komme og nyde børnefødselsdagen.

Hos Stacy´s elsker vi glade børn og vi vil gøre det bedste, for at give vores små gæster en uforglemmelig børnefødselsdag.

Vi har plads til jer hele året rundt

Børnefødselsdag (op til 12 år)

Valgfri børnemenu

Lille sodavand eller lille milkshake

115 kr. pr. barn

Hold babyshower hos Stacy´s

Overrask din veninde med et mindeværdigt babyshower på den vildeste diner i Danmark. Stacy´s lyserøde og blå univers, passer perfekt uanset om den lille ny er en pige eller dreng.

I træder ind i en verden af lyserødt og blåt, hvor hver en detalje er nøje udvalgt til 50’ernes amerikanske dinermiljø. På dineren står vores personale klar til at imødekomme jeres behov og sikre, at dagen bliver uforglemmelig.

Er din veninde til det lidt ekstra? Så er Stacy´s det perfekte sted at afholde babyshower i Køge, Næstved og på Østerbro.

Vi glæder os til at gøre jeres dag til noget helt specielt.

Hold polterabend hos Stacy´s

Arranger det vildeste polterabend på Stacy´s diner i Køge, Næstved eller på Østerbro… For der skal altså en greasy burger og en ægte amerikansk milkshake til, for at gøre et polterabend helt perfekt.
Vores lokaler skaber rammerne til en unik polterabend. Hos Stacy´s får du en autentisk 50´er amerikansk diner, med Elvis spillende i højtalerne og tusindevis af amerikanske nummerplade hængende rundt på dineren.

Husk.. Det kun er fantasien der sætter grænserne, når du holder polterabend på Stacy´s Diner.

Hold firmaarrangement hos Stacy´s

Giv dine medarbejdere og kollegaer en uforglemmelig oplevelse på Stacy´s Diner i Køge, Næstved eller på Østerbro.
Vi byder jer velkommen til en autentisk rejse tilbage til 50´ernes amerikanske dinermiljø, med greasy burgers og ægte amerikanske milkshakes.

Vi står klar med rammerne, hvor I bare kan nyde at blive blæst bagover af begejstring, i mens vi sørger for alt det praktiske.

Gør jeres næste firmaarrangement til noget helt særligt på Stacy´s Diner

Om det er bryllup, polterabend, babyshower, efterskolen eller fødselsdagen der skal fejres, så har Stacy’s mulighed for at byde jer velkommen i vores unikke dinerunivers.

Nyd en greasy burger og en iskold milkshake med Elvis i højtalerne, mens du slænger dig i vores lyseblå sofaer eller lyserøde stole.

Husk.. Det kun er fantasien der sætter grænserne.

Retningslinjer

  • Minimum 20 personer ved valg af selskabsmenu.
  • Ved bestilling af selskabsmenu, skal alle I selskabet vælge den samme forret/hovedret/dessert.
  • Pomfritter og dip skal deles, dvs. det er jeres ansvar at gæsterne ved det. Skal vi lave refill herpå, vil det blive afregnet til listepris.
  • Vi har mulighed for at tage hensyn til allergier, samt veganere. Dette skal oplyses senest 36 timer før arrangementet afholdes.
  • Bordopstillingen i restauranten kan ikke ændres, man vil derfor blive sat i den nuværende opstilling.
  • Det er ikke muligt at lægge duge på bordene.
  • Ønsker man oppyntning, kan vi tillade balloner og større pynt. Dette kommer man selv med og man pynter selv op. Obs. Vi tillader ikke tape på væggene samt det er ikke tilladt at sætte noget fast i vores loft.
  • Konfetti, bordbomber og lignende er ikke tilladt. Der bliver tillagt et gebyr for oprydning efter bordbomber, konfettirør og lignende på 1000,-
  • Det er ikke muligt at ændre musik samt lydstyrke.
  • Endeligt og bindende antal skal oplyses senest 36 timer før arrangementets start.
  • Drikkevarer (ud over det inkluderede i den bestilte menu), vil blive afregnet efter forbrug til listepris.
  • Man vil ikke kunne forvente at sidde privat, da restauranten vil være åben for andre gæster i hele åbningstiden.
  • Vi ønsker ikke man selv medbringer mad i vores restaurant, men er det af stor betydning, at man medbringer egen kage, vil der være et gebyr på 35 kr. Pr. person i selskabet.
  • Selskabet skal betale regningen samlet. Hvis regningen skal splittes, forbeholder vi os ret til at pålægge et gebyr på hver regning.

Kapacitet

  • Næstved – Selskaber op til 180 personer
  • Køge – Selskaber op til 120 personer
  • Østerbro – Selskaber op til 70 personer

Arrangementets varighed

  • Frokostselskaber med ankomst ml. 11.00-15.00, skal bordene være forladt senest kl. 17.00
  • Aftenarrangementer med ankomst ml. 15.00-19.30, skal bordene være forladt senest kl. 23.00

Har du spørgsmål vedr. selskaber på Stacy´s Diner – Kontakt os venligt på mail: Kontakt@stacysdiner.dk eller via kontaktformularen på vores hjemmeside.

Et udvalg af amerikanske burgere på Stacy´s Diner